Opinie o Kross Trans 3.0

Ostatnio aktualizowane: 15.04.24

 

 

Najważniejsze zalety:

Trekkingowy rower damski marki Kross daje możliwość samodzielnego doboru rozmiaru ramy, aby była dobrze dopasowana do wzrostu. Dostępne opcje to: S, M, L oraz XL. Jednoślad ma szeroki zakres przełożeń, w efekcie czego podjechanie pod górę nie stanowi problemu. Ponadto ma on solidne hamulce V-brake pozwalające na szybkie zatrzymanie się.

 

Najważniejsze wady:

Przeprowadzono test Kross Trans 3.0, który pokazał, że montaż roweru zajmuje dużo czasu. Osoby, które wcześniej nie składały samodzielnie jednośladu mogą mieć z tym problem. Wynika to również z tego, że instrukcja nie jest w pełni zrozumiała.

 

Werdykt: 9.6/10

Mimo kłopotów z montażem wiele Pań pochlebnie wypowiada się o pojeździe. Według nich rower jest dobrze przystosowany do jazdy po mieście i poza nim, dlatego można na nim dojeżdżać do pracy. Jednoślad jest solidny i lekki, gdyż ramę wykonano z aluminium, a kierownicę ze stali. Za wygodę jazdy odpowiada m.in. amortyzowana sztyca podsiodłowa.

 

 

 

OPIS PODSTAWOWYCH CECH PRODUKTU

 

Sprężynowo-olejowy amortyzator

Rower ma sprężynowo-olejowy amortyzator, który bardzo dobrze tłumi drgania, co jest ważne podczas jazdy po wyboistej drodze. Skuteczność jego działania potwierdzają pochlebne opinie o Kross Trans 3.0. Za zmniejszanie intensywności odczuwanych wstrząsów odpowiada znajdujący się w amortyzatorze olej. Przepływa on między tłoczkami, kanalikami i zaworkami, w efekcie czego możemy swobodnie jechać po nierównej nawierzchni nie martwiąc się przy tym o szybkie zmęczenie ramion i odczuwanie dyskomfortu.

Przydatne akcesoria

Pojazd jest wyposażony w akcesoria, które dla wielu rowerzystek są niezbędne. Mowa tu przede wszystkim o błotnikach, które chronią ubranie przed zabrudzeniem podczas jazdy po błotnistej drodze i oświetleniu. Z przodu i z tyłu roweru znajdują się lampki zasilane przez dynamo, które pozwalają na bezpieczne poruszanie się po zapadnięciu zmroku. Dzięki nim nie trzeba się obawiać, że nie zostaniemy zauważeni przez innych uczestników ruchu. Jednoślad ma również bagażnik oraz osłonę na łańcuch. Mimo to nie waży on zbyt dużo (13,4 kg). Poza tym cena Kross Trans 3.0 nie jest wygórowana.

 

Hamulce V-brake

Hamulce V-brake, które swoją konstrukcją przypominają literę „V” zapewniają na tyle dużą siłę hamowania, że bez wątpienia uda nam się zatrzymać przed przeszkodą. Nie mają one skomplikowanej budowy, dlatego w razie awarii sami możemy je naprawić (także w czasie przejażdżki). Istotne jest to, że hamulce V-brake nie obciążają nadmiernie pojazdu.

 

Duże i szerokie opony

To rower z dużymi, 28-calowymi oponami, których szerokość jest równa 1,6 cala. Ponieważ mają one mniejszy kąt natarcia, gwarantują bardzo łatwe pokonywanie przeszkód. Na jednośladzie możemy jeździć ze stosunkowo dużą prędkością, zachowując przy tym odpowiednią przyczepność. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa w czasie przejażdżki, a dodatkowo ułatwia podjeżdżanie pod górkę. Uważa się, że pojazdy z 28-calowymi kołami dobrze sprawdzają się w mieście, ponieważ przejeżdżanie przez krawężniki nie stanowi dużego problemu.

 

Miękkie gripy

Gripy na kierownicy zostały wykonane z miękkiego, przyjemnego w dotyku materiału. Co więcej, zapewniają one mocny chwyt i skutecznie zapobiegają ciągłemu zsuwaniu się dłoni. Nawet jeśli wybierzemy się na długą przejażdżkę i nie założymy rowerowych rękawiczek, nie powinniśmy narzekać na otarcia czy pęcherze.

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

0 KOMENTARZ