Najważniejsze zalety:
To bardzo dobry rower miejski, ale również na wyprawy np. do lasu. Jest wyposażony w miękkie i szerokie siodełko z regulacją wysokości, bagażnik, błotniki, a nawet podpórkę. Pojazd nie jest ciężki, gdyż rama została wykonana z aluminium. To sprawia, że wnoszenie go po schodach nie jest męczące.
Najważniejsze wady:
Jednoślad jest wyposażony w hamulce V-brake. Co prawda mają one kilka istotnych zalet (są m.in. łatwe w serwisowaniu czy wymianie), ale sprawdzają się głównie na suchej, płaskiej nawierzchni. Jeśli wybierzemy się na przejażdżkę tuż po deszczu, możemy mieć problem z szybkim zatrzymaniem się.
Werdykt: 9.4/10
Poddane analizie opinie o Kross Trans 6.0 pokazały, że mimo nielicznych wad rower przypadł do gustu konsumentom. Chętnie jeżdżą na nim zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Jednoślad ma 28-calowe koła, a rama jest dostępna w kilku rozmiarach: od 17 do 23 cali. Poza tym pojazd elegancko się prezentuje.
OPIS PODSTAWOWYCH CECH PRODUKTU
Niezbędne wyposażenie
Cena Kross Trans 6.0 jest atrakcyjna, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę to, że rower został wyposażony w niezbędne wyposażenie. Ma on błotniki, które skutecznie zapobiegają zachlapaniu ubrań błotem oraz bagażnik pozwalający na wygodne przewożenie np. ciężkiego plecaka. Za sprawą podpórki możemy bezpiecznie ustawić pojazd pod domem czy przy stojaku, nie martwiąc się, że przewróci się przy silnym podmuchu wiatru. Rower ma także praktyczną osłonę na łańcuch oraz przednie i tylne oświetlenie. Tym samym możemy wybrać się na przejażdżkę nie tylko w dzień, ale i po zapadnięciu zmroku, lampki dobrze oświetlą drogę i zwiększą naszą widoczność. Oświetlenie jest zasilane z prądnicy znajdującej się na przedniej piaście, dlatego nie ma potrzeby regularnego wymieniania baterii.
Komfortowa jazda po mieście i poza nim
Ponieważ jest to rower miejski, można na nim wygodnie dojeżdżać do pracy, szkoły, na zakupy czy spotkania z przyjaciółmi. Duże koła umożliwiają łatwe pokonywanie wysokich krawężników, a na bagażniku można przewieźć zakupy (do dyspozycji mamy dodatkowe linki do zabezpieczenia torby). Jednak jednoślad został dobrze przystosowany również do przejażdżek poza miastem, np. leśnymi ścieżkami czy drogami szutrowymi. Można się na nim rozpędzić, a za sprawą 7 biegów bez dużego wysiłku pokonamy strome podjazdy. Należy wspomnieć też o amortyzującym widelcu, który pochłania wstrząsy. Poza tym rower ma szerokie siodełko Selle Royal, które jest miękkie i nie przyczynia się do odczuwania dyskomfortu po kilku godzinach jazdy.
Wytrzymała konstrukcja
Jak wykazał przeprowadzony wśród rowerzystów test Kross Trans 6.0, pojazd wyróżnia się bardzo wytrzymałą konstrukcją. Rama powstała z lekkiego, ale solidnego stopu aluminium Performance. Jest ona malowana proszkowo, a wykorzystany w tym celu lakier wykazuje odporność na odpryskiwanie, zarysowania i inne uszkodzenia mechaniczne. Co więcej, jednoślad został wyposażony w opony Schwalbe Silento K-Guard. Zapewniają one dobrą przyczepność do podłoża, są odporne na ścieranie, a także na przebicie. To, że rower jest tak wytrzymały, według wielu osób jest dodatkową zachętą do tego, aby jeździć na nim regularnie każdego dnia.
Dodaj komentarz
2 KOMENTARZ
June 20, 2022 at 9:51 am
Kross trans 6.0 jest poprostu niedopracowany. Łańcuch permamentnie się luzuje i często spada. Tylne hamulce blokują się na ramie bagażnika. Rower jest ciężki. Nie polecam.
Odpowiadać
June 20, 2022 at 10:40 am
Dzień dobry,
Dziękujemy za podzielenie się opinią.
Pozdrawiamy,
Zespół ZdrowyWysiłek.pl
Odpowiadać